2012. július 28., szombat

50.fejezet


-         - Ember, hallod! A szomszéd csajnak full ugyanolyan autója van, mint neked! Hány olyan limitált autót adtak ki, mint ami neked is van? – hallottam a kérdést a szomszéd férfitól, aki épp telefonált, mikor én kiléptem az ajtón.
Ahogy meglátott egyből halkabb lett, és elfordult a saját autója felé.
Én csak megforgattam a szemeimet, és beszálltam az autómba.
Első utam a postára vezetett, hogy el tudjam küldeni a terveket. Hát igen, az élet az nem áll meg, a munkának mennie kell tovább. Petra helyett egy új lányt kellett felvennem titkárnak, de amint jobban lesz, visszaveszem, már ha még igényt tart a helyére. Alexa nem egy főnyeremény, de a feladatra megfelel…
A bevásárló központban a szomszéd nőt viszont láttam. Már láttam, hogy indult volna felém, de félúton meggondolta magát, én meg pakoltam tovább a kosaramat.
Nincs kedvem ismerkedni. Nem akarok ismerősöket itt az isten háta mögött.
Szerencsémre senki se tudja, hogy itt vagyok. Még Sebastiannak se mondtam el, hogy Finnországon belül hol vagyok. Úgy tervezem, hogy egy-két hetet még eltöltök itt, utána megyek, felkeresem Sebastiant Angliában. Szerencsétlen jól meg van áldva velem…
- Hé szomszéd! – kiáltott rám a nő, amikor sikerült kimásznom az autóból.
- Az isten szerelmére, mi van már? – kérdeztem kikelve magamból, mire a nő kissé elfehéredett.
- Magát meg a férjemet össze kellene kötni… Ugyanolyan undokok mindketten! – szólt sértetten a nő és sarkon fordulva becsapta maga után az ajtót.
- Látom sikerült megsértenie a feleségemet. – jegyezte meg a szomszéd férfi, aki ezt a kis műsort a kapunak dőlve nézte végig. – Gratulálok. – szólt mosolyogva és felém tartott.
- Álljon meg ott, ahol van! – szóltam, mire ő meglepetten megállt. – Vegye tudomásul, hogy se magával, se a nejével nem akarok ismeretségben lenni. Tekintsenek rám, úgy mintha itt se lennék! Stimmt? – kérdem kioktatva, mire a férfi végig mért engem, utána lassan bólintott.
- Csodálatos! Akkor minden jót! – szóltam és bevittem a csomagjaimat a házba.

Pár nappal később

Nagy ajtócsapkodás, kisebb hangzavar. Ez várt a délelőtti órákban, mikor én felkeltem.

Nem örültem neki túlzottan…Pihenni akartam. Kócosan, pizsamában-köntösben, kávémat szorongatva indultam el a napi postámért. Oda se néztem, mi lehet ez a zűrzavar a szomszédban, én csak célirányosan mentem előre. Visszafelé menet megütötte a fülem egy kisebb beszélgetés.
- Nem tudom mi baja a világgal, de elég undok a csaj. – szólt a nő, és éreztem, ahogy végig néz rajtam.
- Stílusra olyan, mint én! – szólt önelégülten a férfi, mire valakivel pacsizott egyet. – Ezt az autót mondtam én. Ugyanolyan, mint a tiéd! – szólt, és biztosra vettem, hogy az autómat mutatja meg az idegennek.
- Hm…Talán mert az enyém is ez az autó. Ami azt jelenti… Elizabeth? – kérdi az ismerős hang, mire egyből odafordultam.
Sebastian állt a szomszédnak a kapujában, és ahogy végigmért elmosolyodott. Én is elmosolyodtam, és intettem neki.
- Ti ismeritek egymást? – kérdi elképedve a nő, mire még megvetőbb arckifejezést öltött magára.
- De még hogy! Igaz édesem? – kiáltott át Seb, és elindult az én kapum felé.
- Még jó hogy! – válaszoltam mosolyogva, és letettem a földre a postát és a kávémat.
Kinyitottam a kaput, és egyből a nyakába ugrottam. Jó volt újra látni őt. Egy hosszú csók, és egy ölelés után váltunk csak szét.
- Ja, hogy ti együtt vagytok?! – állapította meg a tényt a férfi.
- Igen Kimi, ő az, akiről beszéltem. – szólt mosolyogva és megint magához ölelt.
- Ha nem gond én most bemennék a házba. – szólaltam meg, kibontakoztam Seb öleléséből.
- Veled tartok! – szólt halkan. – Már ha nem gond, hogy így kicsit később lépünk le? – kérdezte jelentőségteljesen a szomszéd férfira, azaz Kimire szegezve tekintetét. Ő csak mosolyogva bólintott, hogy menjen csak.
- Hallom nem vagy túl kedves a szomszédsággal. – szólt vigyorogva szőkeségem és a házat térképezte fel, ahova beléptünk. A konyhai bárszékeknél foglalt helyet.
- Nem akartam senkivel se ismerkedni. – szóltam és kiöntöttem a kihűlt kávémat. – Te mit keresel itt? – kérdem tőle és újra töltöttem a bögrémet.
- Kimi házavató bulit akar tartani. Legjobb haverja lévén engem is meghívott. – szólt mosolyogva. – Nem számítottam túl felemelő hétvégére, de így, hogy tudom, hogy itt vagy, már sokkal vidámabban állok elébe. – szólt és magához ölelt. – Hiányoztál! – suttogta a hajamba.
- Te is nekem! – suttogtam vissza.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Bírom Liz stílusát, majdnem olyan mint az enyém csak egy kicsit nagyszájúbb ami tökre bejön. Hát az biztos, hogy a szomszédokkal nem puszipajtások de mikor megjelent Sebastian csöppet meglepődtem. Hát Kimi az ebben a részben sem hazuttolta meg magát!!! :D Valahogy érzem, hogy ezen a lakásavató bulin Liz és Kimi felesége kibékülnek majd. Várom a folytatást! Puszi
    Így tovább csajszi: Martina

    VálaszTörlés